Дистанційне навчання

01 лютого 2019 року

Працюємо за п'ятницю!!!
Українська мова
Математика
Розв'язати завдання 10, 11 с.17 письмово.
3. Читання
Прочитати й переказати близько до тексту оповідання "Дикі каченята" с.91-93

==============================================


31 січня 2019 року

1. Математика
Заповни форму

Розв'язати завдання 1, с.14 - усно.
Прочитати й розібратись зправилом с. 14.
Розв'язати задачі 2(1), 2 (2) письмово.
2. Українська мова
Вивчити таблицю займенників с.122, впр. 236.
Виконати письмово вправи 240, 243.
3. Природознавство
Користуючись підручником й додатковими джерелами інформації знайди відповіді на запитання.
Варіант І
       1. Материк  – це …                                                                1б.
а) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
б) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
в) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.
      2.  Який з океанів найбільший?                                            1б.
а) Атлантичний          б) Тихий       в) Індійський
       3. Який з материків заселений найбільше?
а) Америка           б) Австралія            в) Євразія             1б.
       4. На якому материку розташована найбільша пустеля світу?
а) Африка       б) Австралія            в) Антарктида               1б.
       5. Назви материки, які розташовані в Західній півкулі Землі:
 Австралія, Антарктида, Південна Америка, Євразія, Африка, Північна Америка.                                                                                     
       6. Чому в Тихому океані рослинний і тваринний світ найрізноманітніші?
а) тому що там завжди тепла вода;                                           1б.
б) тому що тепла вода змінюється холодною;
в) тому що Тихий океан розташований в різних теплових поясах.
7. Упізнай назву материка за описом:
Цей материк розташований у північній півкулі та знаходиться у всіх теплових поясах Землі. Включає дві частини світу та є найбільшим континентом світу.                                     
а) Євразія              б) Австралія              в) Африка                2б.
       8. Добери якісь відомості про цей материк_____________________________
9. Назви травоїдних тварин, що мешкають в саванах Африки:
шакали,  жирафи, гепарди, антилопи, зебри, леви, слони, гієни.
10. Назви океанів на фізичній карті півкуль.        2б

Контрольна робота № 3
Варіант ІІ
       1. Півострів  – це …                                                   
а) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
б) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
в) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.
      2.  Який з океанів найменший?                                            1б.
а) Північний Льодовитий         б) Тихий       в) Індійський
       3. Який з материків не заселений?
а) Африка               б) Австралія                   в) Антарктида            1б.
       4. На якому материку розташована найбільша гора світу?
а) Африка                     б) Євразія                в) Антарктида              1б.
       5. Назви назви материків, які розташовані в Східній півкулі Землі: Австралія, Антарктида, Південна Америка, Євразія, Африка, Північна Америка.                                                              
       6. Чому в Євразії рослинний і тваринний світ найрізноманітніші?
а) тому що там завжди тепла вода;                                   1б.
б) тому що він великий;
в) тому що Євразія розташована в різних теплових поясах.
       7. Упізнай назву океану за описом: Цей океан другий за величиною на Землі. Розташований у двох півкулях.  Із півночі в океан постійно рухаються айсберги.                      
а) Атлантичний                   б) Тихий                     в) Північний Льодовитий
       8. Добери якісь відомості про цей океан____________________________
9. Назви  тварин, що мешкають в мішаних лісах Євразії: лосі, шакали,  жирафи, ведмеді, антилопи, зубри, леви, слони, вовки, лисиці.
10. Назви материки на фізичній карті півкуль.        2б.


===============================================

30 січня 2019 року


Займаємося за розкладом середи.
1. Українська мова
Прочитайте й запам'ятайте правило на сторінці 121.
Пограйте в гру.

Виконайте вправи 236-239.

2. Математика
Виконайте завдання 4-7, с.13 письмово.
Заповніть форму.

3. Читання

Прочитати й переказати близько до тексту оповідання Василя Чухліба "Гойдарики" с.90-91.


29 січня 2019 року

Займаємося за розкладом вівторка.
1. Математика
Пограйте в математичне гру.
 Виконайте письмово завдання 2,3,4 на ст.11.

2. Українська мова
Перегляньте Відео про займенник
Прочитайте правило на с.119
Виконайте вправи 231-234 письмово.

3. Природознавство
Готуючись до контрольної роботи з природознавства перегляньте відео.





28 січня 2019 року

Займаємося за розкладом понеділка.
1. Основи здоров'я 
Перегляньте мультфільм.
Прочитайте статтю в підручнику с.95-99.
Дайте відповіді на запитання с.99.
Обговоріть з батьками правила протипожежної безпеки.
2. Розвиток зв'язного мовлення
1) Прочитайте вірш 
Рідна гора
Що ти робиш, равлику,
На крутій горі,
На такому дикому
Схилі-пустирі?
Ні трави, ні дерева
Поблизу нема,
Тільки кущ малесенький
Сам-один дріма.
Я живу тут, хлопчику,
На крутій горі,
На такому гарному
Схилі-пустирі,
Це не кущ малесенький,
Це для мене – гай.
Тут моя хатинонька,
Тут мій рідний край.

-          Як називається найкраща земля, де ви народилися?
- Яка ж країна є найдорожчою для нас?
-          Україна – це чудовий і мальовничий край. Це наша велика Батьківщина. Це і земля наша, і люди, і рідна мова, і історія нашого народу, і його пісні та мрії, вся наша держава – рідна Україна. Вона для кожної людини, як рідна ненька, її не можна ані купити, ані заслужити, вона у кожного одна. Коли ми говоримо про нашу державу Україну, нашу велику Батьківщину, то слово «Батьківщина» пишемо з великої букви.
-         Поміркуйте, від якого слова утворилося слово «Батьківщина» і що воно означає? 

2) Складіть текст-міркування за планом , запишіть його в робочий зошит.
План
1.     Де ти живеш?
2.     Як ти ставишся до рідного краю?
3.     Чому ти любиш свою Батьківщину?
4.     Що ти хочеш для неї зробити?

Структура тексту-міркування
Твердження. Речення, в якому міститься необхідна для доведення думка.
Доказ. Речення, в яких міститься аргументація для твердження.
Висновок. Речення, в яких міститься оцінка, враження тощо.


24 січня 2019 року

 Готуючись до контрольної роботи з природознавства перегляньте відео.







24 жовтня 2018 року

Українська мова

1. Пригадай правила

У слові є основа і закінчення.

ЗАКІНЧЕННЯ – змінна частина слова. Щоб знайти закінчення, треба змінити слово (за допомогою закінчень утворюються різні форми того самого слова) : гора, гори, горою. Закінчення виділяють прямокутником. Закінчення, як і прийменники, служать для зв'язку слів у реченні.

ОСНОВА – частина слова без закінчення. Основу  позначають квадратною дужкою. Основа слова може складатися з таких частин: префікса (підказка), кореня (казка, казочка, казати) і суфікса (казка, казочка, казкар)

Корінь - незмінна частина основи. Корінь позначаємо круглою дужкою зверху. Корені слів, які тільки звучать однаково, але мають різне значення,— це різні корені (тому слова літак, літо — не спільнокореневі, бо в них корені різні за значенням). 

Префікс - частина слова, що стоїть перед коренем. За допомогою префіксів утворюються нові слова (схід, захід). Префікс позначаємо так ¬. Не плутай префікс (це частина слова) і прийменник (окреме слово)! 

Суфікс - частина основи, що стоїть після кореня, якщо в слові є закінчення, то суфікс стоїть між коренем і закінченням. За допомогою суфіксів утворюються нові слова: школа — школярі, шкільний. Суфікс позначаємо так ˄.

2. Заповни форму

3. Виконай письмово в зошит вправи 82, 83 с.43

Природознавство

1. Переглянь презентацію
2. Опрацюй & 14, с.36-37 в підручнику.
3. Виконай на аркуші А4 практичне завдання с.37.

Математика

Заповни форму


===============================================================


23 жовтня 2018 року

Українська мова

Вправи 74 - 78, с. 42

Математика

С. 57, завд. 6 - розписати дії письмово.

С. 57, завд.8

============================================

22 жовтня 2018 року

Природознавство

Тема "План місцевості"

1. Переглянути презентацію План місцевості


2. Прочитати &13 "План місцевості"с.32-35.

3. Уважно розглянути малюнки на с. 33.

4. Запам'ятати умовні знаки, подані на першому форзаці підручника.

5. Виготовити  для лепбука картки з умовними знаками (розмір карток 5см х 5 см).

6. Дати відповіді на запитання с. 34-35.


Читання

1. Прочитати в Літературному читанні с. 37-38.2. Поділіть опис на дві частини: "Чудовий Дніпро .."; "Любо тоді ..." Вивчити одну частину тексту напам'ять за власним вибором (останнє завдання с. 38).

Математика

1. Переглянути відео Множення на двоцифрове число
2. Виконати в робочий зошит з математики завдання 2, 4,5,6 с. 52,53.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тестування з основ здоров'я

Пройдіть тестування з основ здоров'я Завантаження...